[Polska]Aplikacja do wspieranie procesu sprzeda?y ubezpiecze?
Zadaniem internetowej aplikacji WebAgent jest aktywne wspieranie procesu sprzeda?y ubezpiecze?. Jest to aplikacja klasy ERP/CRM dedykowana dla:
o towarzystw ubezpieczeniowych;
o brokerów;
o multiagentów;
o agentów.
Realizacja wspierania procesu sprzeda?y produktów ubezpieczeniowych odbywa si? przez:
o gromadzenie wiedzy wszystkich pracowników niezale?nie od posiadanych przez nich osobistych baz kontaktów w postaci centralnego repozytorium danych o swoich klientach indywidualnych i instytucjonalnych (dane teleadresowe, przedstawiciele firmy, kana?y kontaktu, charakterystyka ewolucji biznesowej klienta: potencjalny klient, prospekt, klient, by?y klient);
o planowanie dzia?a? na rzecz okre?lonego klienta (spotkania, prezentacje, wysy?ka materia?ów reklamowych i promocyjnych, itp.) i dla okre?lonych agentów z weryfikacj? tych dzia?a? (spotkanie odby?o si?, zosta?o prze?o?one na inny termin lub nie odby?o si?);
o definiowanie projektów sprzeda?owych realizowanych dla klientów;
o udost?pnienie mechanizmów powiadamiania pracowników o nadchodz?cych zdarzeniach kana?ami SMS i e-mail;
o wprowadzenie mechanizmów kontroli dost?pu w zakresie przegl?dania i modyfikowania danych.
Dzi?ki wdro?eniu w firmie tej aplikacji minimalizowane s? negatywne konsekwencje wynikaj?ce z rezygnacji z pracy agenta, w wielu przypadkach polegaj?ce na utracie pe?nej informacji o klientach, z którymi kontaktowa? si? ten agent. Aplikacja ma struktur? modu?ow?, dzi?ki czemu jej funkcjonalno?? mo?na precyzyjnie dostosowa? do indywidualnych potrzeb ka?dej firmy, a zastosowanie przegl?darki internetowej jako konsoli operatorskiej dla wszystkich grup u?ytkowników tej aplikacji radykalnie zmniejsza koszty aplikacji w firmie. Jest to doskona?e rozwi?zanie do zarz?dzania prac? agentów w terenie.
G?ównymi korzy?ciami wynikaj?cymi z zastosowania aplikacji WebAgent w firmie s?:
o automatyzacja sprzeda?y ubezpiecze? u?atwione sprawowanie kontroli nad sieci? sprzeda?y ubezpiecze? z udost?pnieniem nowoczesnych kana?ów komunikacji on-line z agentami w terenie (WWW, e-mail, SMS);
o posiadanie centralnej bazy danych informacji o klientach wraz z histori? kontaktów i informacj? o zakupionych przez nich produktach ubezpieczeniowych - dost?p do danych nie uj?tych w polisach (up-sell, cross-sell);
o u?atwiona komunikacja z sieci? sprzeda?y - natychmiastowe przekazywanie agentom informacji dotycz?cych nowych produktów oferowanych przez towarzystwa ubezpieczeniowe;
o ?atwo?? naliczania sk?adek i przeprowadzania symulacji w czasie rzeczywistym;
o dost?pne on-line szczegó?owe raporty tabelaryczne i graficzne ze sprzeda?y pozwalaj?ce na optymalizacj? zarz?dzania zasobami firmy i wsparcie procesów decyzyjnych w firmie;
o zachowanie jednolitych standardów obs?ugi klienta;
o budowa wizerunku firmy nowoczesnej i dobrze zorganizowanej.
Dodatkowe informacje:
Model/Numer produktu: | WebAgent |
Cena: | Zapytaj o cenÄ™ |
Kategoria: Informatyka -> Wdra?anie systemów komputerowych
Webtel - Interactive Solutions
|
Ulica: | M?ynarska 42 |
Miasto: | Warszawa |
Kod pocztowy: | 01-171 |
Region: | mazowieckie |
Kraj: | Polska |
Telefon: | +48 22 2574300 |
Faks: | +48 22 2574301 |
|
|
Osoba kontaktowa |
ImiÄ™ i Nazwisko: | Bartosz Ratajewski |
Telefon stacjonarny: | +48 22 2574326 |
|